onsdag 21 februari 2018

Turistbyrån.

Trampade förbi på torget och såg att man bökar där turistbyrån ligger, man har satt upp staket och inhägnat med presenningar i vad som verkade vara en utbyggnad.. Hittade ingen att fråga vad man gjorde..
Har inte läst om någon utbyggnad, frågan är om man kan förändra det gamla "Jaktslottet" med en utbyggnad? Är det inte K-märkt? Verkar inte vara något av större format om det bara är något kosmetiskt..
Nåväl tids nog får vi väl veta om inte förr så när täckelsen faller.. Men nu håller man på med något i alla fall.. Och i vanlig jävla ordning fick jag med en bit av ett finger, men strunt samma..


Senare lyckades jag snoka reda på att man reparerade en fuktskadad syll och alltså ingen tillbyggnad..

Inga kommentarer:

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...