onsdag 21 mars 2018

Frasses stängt?

Idag var jag i valet om jag skulle orka göra mat hemma eller äta ute, då fick jag se på internet om hämtmat så jag slog upp Lidköping och tydligen hade Frasses på Änghagen denna möjlighet.. Så jag gick in på detta, men ack och tvi, stängt stod det..
Började fundera var det bara hämtningen av mat det gällde eller har Frasses klapppat igen? Har inte varit uppmärksam hur det ligger till med detta, brukar fika på COOP men kollar inte åt "Frasse-hållet".. Står inget vad jag hittade om någon stängning av butiken när man googlar..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nix Frasses finns kvar, åt där idag

Anonym sa...

Nej, ett tag till höll de ut, den 1 Juli stängde dom.

Anonym sa...

Det har öppnat på annan adress i Lidköping numera.

Körkort!

Jag gick till en butik vid torget i Lidköping som hjälpte mig med foto och att sätta in det på ansökan om förnyelse jag fått.. Kommer inte i...