onsdag 18 april 2018

White Guide.

Några fikaställen i stan uppfyller tydligen kraven för få vara med i "White Guide" katalogen.. Jag trodde det bara var restauranger men tydligen inte för de som är listade i Lidköping är vad jag vet inga restauranger.. Under 2012 har även ett avsnitt med barer tillkommit läste jag men tydligen finns "kaffeer" med också då..
Lidköping: Café Bella Mi, Café Stallet, Henrys Bageri och Rådhuskonditoriet.. Är de listade i stan vad jag kan se, om de är bättre än de andra vet jag inte, men ligger högst vad gäller prisklass i alla fall..
Jag bryr mig aldrig om vilka utmärkelser några har när jag fikar, har till och med fikat vid de två borden på Willys, 10 kronor för kaffe och en kanelbulle, som vad jag känt inte smakar sämre än på de listade när man i fall av överdådighet gått dit..

Inga kommentarer:

Körkort!

 Numera tycks lite mer udda ting fylla medias artiklar.. Är det inte att systembolaget säljer mer alkoholfritt varför de nu gör det så läser...